Moje novine. Pokreće Blogger.
.

Predlazemo vam

PENZIONER IZ GRAČANICE SASTAO SE S VANZEMALJCIMA: Nakon toga gdje god zakopa motiku pronađe stari novac

Penzioner iz Gračanice u BiH Đulejmen Subašić, nakon što je prije nekoliko godina imao dva bliska susreta s vanzemaljcima, o čemu se svojedobno pisalo u novinama, i nakon što u obližnjoj šumi u blizini nekadašnjeg rudnika željeza noću vidio čudnu svjetlost koju je snimio svojim mobitelom, ponovo je u centru pažnje.
Iako nije pasionirani numizmatičar, on u svojoj kolekciji ima desetine komada raznog metalnog novca, starog i po nekoliko stotina godina.


- Poznato je da sam u svojoj avliji pronašao turski novac. On je unikatni novac Marije Terezije i nekako mi je najdraži. Prije nekoliko dana sam kopajući pronašao metalni novčić koji liči na srebro. Pored moje kuće prolazili su karavani pa mislim da su tako gubili novčiće, a meni preostaje samo da ih pronalazim i čuvam – kaže Subašić, kako ga citira sarajevski Dnevni avaz
O posljednjem novčiću koji je Subašić iskopao svoje mišljenje je dao prof. Edin Šaković, koji se bavi izučavanjem historije ovog kraja.
- Na prvi pogled radi se o mletačkom novcu, jer likovni prikaz na aversu-duždu koji kleči u molitvenom položaju te prikaz Pravde s mačem u lijevoj ruci i napis “Ivstitiamdiglite” odgovaraju novcu koji je kovao Nikolo Sagredo (1675./’76.) – kaže Šaković, koji smatra da je posljednji novčić koji je Subašić pronašao vrijedan oko 100 eura.
Subašić je na kraju razgovora za spomenuti list dodao da želi prodati svih 30 starih novčića, od kojih je najskuplji onaj s likom Marije Terezije.
- Cijena će biti kako se dogovorim s mogućim kupcem – dodao je Šubašić.
avaz.ba

Predlazemo vam da posjetite