Moje novine. Pokreće Blogger.
.

Predlazemo vam

POGLEDAJTE! Deny osvaja cijeli svijet! VIDEO

Sinoć je u programu Hayat TV-a premijerno predstavljen novi singl i spot Denyja "Cijeli moj svijet".

Nakon pjesme "Nema ljubavi dok je Bosna ne rodi" koja je osvojila sve i postala veliki regionalni hit sa skoro 1.000.000 pregleda na You Tube-u Deny nastavlja s uspješnicama i na redu je nova doza pjesme, ljubavi i emocija .
Sa ekipom Hayat produkcije mladi pjevač je snimio spot za pjesmu `Cijeli moj svijet`, za koju je muziku i tekst radio Eldin Huseinbegović, a aranžman Nihad Krečo. Radi se o jako emotivnoj baladi, koja će sigurno dotaći srca mnogih.
Denial je protekli mjesec završio sa prvim dijelom ljetne turneje koja je bilježila rekordne posjete u bh. klubovima, a nastavak turneje očekujemo u augustu kada slijedi novi val zabave i vrhunske pjesme uz Deny-ja i njegov bend.
Nakon što nas je Deny osvojio i otpjevao hit "Nema ljubavi dok je Bosna ne rodi" što mislite hoće li ponoviti uspjeh i s pjesmom "Cijeli moj svijet"? Ne sumnjamo!
Obje pjesme koje koje je Deny uradio u suradnji sa Hayat Production naći će se na Denialovom albumu prvjencu koji se na jesen očekuje u izdanju ove najveće bh. izdavačke kuće.
senzacija.ba

Predlazemo vam da posjetite