Moje novine. Pokreće Blogger.
.

Predlazemo vam

Evo šta će Goga Sekulić uraditi sa imovinom supruga!

Goga Sekulić, koja je prekjučer doputovala iz Njemačke dopremivši u Srbiju tijelo pokojnog supruga Igora Ramovića, navodno će se odreći svog dijela nasljedstva poslije smrti supruga. Pjevačica je, nezvanično, jasno naglasila Igorovoj majci, s kojom je boravila u Njemačkoj, da je ne zanimaju Igorov novac i nekretnine i da će se svog dijela odreći u korist njegove djece, nezvanično se saznaje.

- ``Kada je Igor preminuo u Njemačkoj, Gogi nije ni na kraj pameti bilo da uopće razmišlja o podjeli njegove imovine. Međutim, kada je vidjela da se u domaćim medijima provlači i ta tema, bilo joj je veoma neprijatno i odmah je pozvala Igorovu majku Zoricu. Rekla joj je da će se odreći svog dijela, jer ne želi djecu svog voljenog supruga uskratiti za bilo šta. Prenijeli su mi da je svekrvi rekla: Ja sam njega voljela i ako nemam njega, ne treba mi nijedan cent njegovih para``. Bez obzira na to što su ona i Ramović bili u braku, Goga smatra da bi bilo nemoralno da se uopće pojavi na ostavinskoj raspravi, s obzirom na to da je njen suprug imao dvoje djece, za koje je živio i radio``, ispričao je izvor, koji je zamolio da mu ne spominjemo ime.
Inače, Sekulićeva kao vjenčana supruga ima pravo na trećinu njegovog cjelokupnog imetka, dok preostali dio ravnopravno dijele Igorova djeca. Pjevačica nije potvrdila ovu informaciju.
Izvor:kurir/Moje novine

Predlazemo vam da posjetite