Moje novine. Pokreće Blogger.
.

Predlazemo vam

Amar Gile pred 40.000 posjetilaca

Večeras je u Kaknju noć za pamćenje, preko 40.000 posjetilaca iz cijelog svijeta prisustvuje nevjerovatnom koncertu finalista posljednje sezone regionalnog muzičkog show-a "Zvezde Granda".

Riječima se ne može opisati atmosfera koja vlada kako među učesnicima tako i među publikom koja horski prati svaku numeru izvođača Zvezda Granda. Publika je gromoglasnim aplauzima nagradila Katarinu Grujić, Stefana Lukića, Radu Sarić, Miloša Brkića, Aleksandru Prijović, Nemanju Anđelovića, Milenu Novaković, Slobodana Đurkovića i Slađanu Mandić.
Oduševljenje je nastalo onog trenutka kada je pobjednik ovog show-a Amar Jašarspahić – GILE izašao na scenu i odpjevao svoja nova dva hita „Ne prestaju moje kiše" i „Zašto sam sam" -  piše portal Kakanj-X.com.
U trenutku dok objavljujemo ovaj tekst Amar održava solo nastup, pred publikom koja prati svaku njegovu pjesmu.
Na samom početku koncerta se obratio i direktor Grand produkcija Saša Popović, koji je za veliki trud i angažman na svim poljima organizacije pohvalio načelnika Kaknja gospodina Nermina Mandru, a kako je i sam Popović rekao; "Ovo se nikada nije desilo od postojanja Zvezda Granda" - aludirajući na posjetu na kojoj mogu pozavidjeti i najveća imena ex jugoslovenske estradne scene.- piše portal kakanj-x.com
Posljednjih nekoliko dana je Općina Kakanj predvođena prvim čovjekom grada gospodinom Nerminom Mandrom učinila nevjerovatan napor cilju organizacije spektakularnog koncerta Zvezda Granda u Kaknju. Prvi put u histoji postojanja Zvezda Granda od 2003.godine, jedan bosnskohercegovački grad je imao čast da ugosti na ovaj način Zvezde Granda. Zahvaljujući pobjedi Amara Jašarspahić Gileta, koji je postao ikona Granda, oko 40.000 posjetilaca iz cijelog svijeta je večeras uživalo u trosatnom koncertu za pamćenje.
Fotografije pogledajte klikom ispod na FACEBOOK VIŠE FOTOGRAFIJA
kakanj-x./moje novine

Predlazemo vam da posjetite